Cuidem del teu immoble!
tant com si fos el nostre i més per ser teu

Lloguers

Generem seguretat a la propietat
proporcionant majors garanties en cas de conflictes mitjançant un servei compromès

La nostra gestió s'inicia amb la recerca de l'inquilí més adequat, que amb el beneplàcit de la propietat, passarà a ser el nostre inquilí, client i amic, ja que amb un tarannà amistós i proper, però sempre professional i acurat als interessos de la propietat, tutelarem tots els passos a seguir, des de la signatura del contracte d'arrendament fins a finalització del mateix, passant pel cobrament mensual de les quotes, la gestió d'incidències i en general, tot allò que comporta la vida útil d'un immoble i la gestió d'un lloguer.

Gestió online d'incidències

Descarrega't l'aplicació, instal·lala en el teu smartphone, introdueix el codi de la teva comunitat i coneix l'estat de les incidències de la teva comunitat en temps real.

Documents online 24 hrs

Tota la teva documentació electrònica sempre disponible a la nostra pàgina web, perquè puguis consultar-la quan et vingui de gust, les 24 hores de dia, els 7 dies de la setmana.


ens caracteritza la celeritat i la immediatesa en les actuacions
  • Assessorament a l'arrendatari sobre tots les aspectes que concerneixen a les condicions del lloguer, tramitació de totes les preguntes de l'arrendatari.
  • Tramitació de queixes per infraccions del reglament interior de la casa.
  • Tramitació de comandes de claus.
  • Tancament, modificació i rescissió de contractes de lloguer, inclosos la compra i presa de possessió d'habitatges.
  • Adquisició amb verificació de solvència i avaluació social dels interessats en el lloguer.
  • Redacció del contracte de lloguer.
  • Comptabilitat i supervisió de la subvenció de lloguer i del moviment de pagaments relacionat amb la relació d'arrendament.
  • Cobrament del lloguer i reclamació de tots els drets que corresponen al propietari de la casa segons les relacions arrendatícies.
  • Presència i supervisió de les garanties d'arrendament, inclòs el comprovant de renda.
  • Liquidació de l'aval després de la sortida de l'arrendatari.
  • Comprovació de possibilitats d'augment del lloguer i reclamació d'augments del lloguer acordats per contracte així com exigències legals d'augment del lloguer.
  • Supervisió i establiment del reglament interior de la casa.
  • Determinació dels costos operacionals anuals, liquidació amb l'arrendatari i, donat el cas, ajust del pagament anticipat dels costos operacionals.
  • Determinació i elaboració de la liquidació de costos derivats.
  • Tramitació del moviment de pagaments i registre de tots els procediments de pagament.
  • Establiment de les liquidacions parcials i anuals en forma de declaració d'excedent d'ingressos per sobre dels costos per als propietaris.
  • Pagament d'excedents al propietari.
  • Assessorament a l'arrendatari sobre tots les aspectes que concerneixen a les condicions del lloguer, tramitació de totes les preguntes de l'arrendatari.
  • Realització de càlculs de rendibilitat.
  • Ús de possibles préstecs d'instituts de crèdit.
  • Inspecció i control periòdics de les propietats.
  • Assignació i supervisió de totes les reparacions necessàries.
  • Examen de les necessitats de cobertura de l'assegurança així com a tancament i renúncia de contractes d'assegurances.
  • Contractació, acomiadament, instrucció i supervisió d'especialistes i ajudants.
  • Organització i concessió de les mesures necessàries de manteniment i de reparació a empreses especialitzades i artesanals seleccionades.
  • Supervisió, examen i aprovació de treballs artesanals.
  • Realització i control de reparacions d'embelliment rutinàries i necessàries.
  • Tancament de contractes de manteniment preus i supervisió del manteniment.
  • Supervisió de tots els contractes i serveis de tercers.
  • Supervisió corrent de l'estat tècnic de l'edifici.
  • Planificació de manteniment a mig termini.
  • Liquidació de sinistres.
  • Preparació de venda / divisió d'existències / repartiment d'acord amb la comunitat de propietaris.
  • Lliurament de cartes de procuració a un advocat per a reclamacions en relació amb les relacions arrendatícies.
  • Assumpció del total de comunicacions amb les autoritats respecte a l'administració corrent de la propietat.
  • Organització i autorització dels corresponents experts per al lliurament de certificats d'eficiència energètica.
Vols rebre més informació?
Enviant...

Copyright © 2015 David Saborit Vallverdú. Tots els drets reservats.